• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад

Вітаємо на сайті нашої школи

Інформація про заклад

“Свої здібності людина може оцінити лише зробивши спробу застосувати їх на практиці” (Сенека)


/Files/images/школа.jpg/Files/images/IMG-b89b2448c8c24a61d0b0a4cff4972d63-V.jpg


Трибухівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – навчальний заклад, який надає послуги для одержання повної загальної середньої освіти відповідно до інтересів, здібностей і нахилів учнів.

У 1954році на базі семирічної школи в селі була відкрита середня школа, а в січні 1970 року розпочалося навчання у новозбудованій школі на 560 місць.

Зараз у школі навчається 365 учнів, діє 20 класів. Добре обладнані кабінети інформатики, історії, фізики, хімії, біології, ОХЕ, ОЗ, географії, спортзал, виробничі майстерні, медпункт.

Школа здiйснює свою дiяльнiсть вiдповiдно до Конституцiї України, чинного законодавства, у тому числi Закону України "Про освiту", Закону України “Про загальну середню освіту”, Положення про середнiй загальноосвiтнiй навчально-виховний заклад, Статут, який відповідає вимогам чинного законодавства. У своїй діяльності керується такими принципами управління, як:

- демократизації;

- поєднання колегіальності з персональною відповідальністю;

- науковості;

- перевірки фактичного виконання рішень;

- оперативності, конкретності і діловитості;

- цілеспрямованості;

- ініціативності й активності;

- оптимізації

Дирекція школи становить єдину одиницю управління закладом, що обумовлено великим досвідом роботи в педагогічних установах району.

Директор: Катеринчук Ореста Дмитрівна, вчитель хімії, спеціаліст вищої категорії, старший учитель

Заступник директора з навчально-виховної роботи: Пискливець Галина Ілляріївна, 1972 р. н., освіта вища, закінчила Рівненський державний педінститут, вчитель початкових класів, практичний психолог

Заступник директора з виховної роботи: Цірук Оксана Василівна, 1970 р. н., освіта вища, закінчила Кам’янець – Подільський державний педінститут, вчитель історії та права, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

Спираючись на досягнення педагогічної науки, використовуючи власний досвід, педагогічний колектив школи веде пошук нових ефективних підходів, які б сприяли розвитку творчої здорової особистості.

В школі розроблено систему планування: річний план роботи школи, перехід від нього до аналізу і планування складових (методичної роботи, виховної роботи, роботи учнівських організацій та батьківських комітетів, розподіл обов’язків між членами адміністрації, планування роботи кожним вчителем, класним керівником, внутрішкільного контролю, зміцнення навчально-матеріальної бази тощо).

Зараз у школі діє 19 класів. Добре обладнані кабінети інформатики, історії, фізики, хімії, біології, ОХЕ, ОЗ, географії, виробничі майстерні, медпункт

Основні педагогічні принципи вчителів нашої школи:

  • Люби дітей, захисти їх любов’ю і правдою.
  • Не нашкодь.
  • Шукай у дітях хороше.
  • Навчи дітей думати й любити.
  • Виховуй без примусу.
  • Жодного дня без новизни.
  • Учитель — друг і помічник учня у його розвитку й самовдосконаленні.
  • Виховуй, спираючись на природу учня.
  • Учитель — автор власної програми, системи, методів роботи.
  • Учитель учить інших до того часу, поки сам учиться.

Основні завдання і педагогічні проблеми, над якими працює школа:

1. Удосконалення навчально-виховного процесу та організація навчально-виховної роботи відповідно до «Закону про загальну освіту», Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо державної підготовки обдарованої молоді», Закону України про позашкільну освіту, Концепції 12-річної середньої загальноосвітньої школи, нового Положення про загальноосвітній навчальний заклад, «Положення про державну підсумкову атестацію у системі загальної середньої освіти» та пропозицій Акту атестаційної експертизи школи.

2. Підвищення якості навчально-виховного процесу, удосконалення національного виховання учнів, цілеспрямоване формування громадської свідомості школярів, гуманізацією навчання, відновлення історичної пам’яті, утвердження культу сім’ї, рідного дому, становлення духовної сутності людини.

3. Продовження працювати над науково – методичною проблемою “ Підвищення ефективності роботи школи через особистісно орієнтовану систему навчання і виховання”.

4. Продовження роботи зі збору матеріалів, передбачених Всеукраїнським учнівським рухом «Моя земля – земля моїх батьків».

5. Створення належних санітарно - гігієнічних умов для організації навчально-виховного процесу в школі.

6. Покращення роботи в підтримці і розвитку обдарованої молоді.

7. Проведення роботи щодо виконання комплексної програми правового виховання і профілактики правопорушень серед учнівської молоді.

8. Залучення батьків до активної участі в організації і проведенні операції «Увага, діти!»

9. Сприяння розвитку дитячого туризму.

10. Створення комплексної програми розвитку здоров’язберігаючої особистості.

Люби дітей, захисти їх любов’ю і правдою.

Кiлькiсть переглядiв: 1518

Коментарi