Дайте відповіді на питання:
1.У яких творах. Т. ШЕВЧЕНКО змальовував красу природи?
2 Написати, чи сподобалося вам твір П. Тичини,, Не бував ти у наших краях ''? Чим саме?
3.Яка тема оповідання,, Лось '' Євгена Гуцала?
4.Яка основна думка твору?
5.Опишіть героя твору, який вам найбільше сподобався і чим саме? (оповідання,, Лось '')
До уваги учнів 11-кл. У зв’язку із карантином, який охопив країну, опрацьовуємо дистанційно(теоретично) теми із Захисту Вітчизни які виносилися на навчально-польові збори(для учнів що проходили матеріал за програмою юнаків). Матеріал шукаємо в підручнику із Захисту Вітчизни та використовуємо інтернет- ресурси.
ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА.
Тема: Дії солдата в бою. Особливу увагу звертаємо на дії солдата в обороні,наступі,при веденні спостереження.
Тема: Озброєння та бойова техніка військового підрозділу(використовуємо інтернет-ресурс).
Другий день занять.
ВОГНЕВА ПІДГОТОВКА.
Тема: Основні заходи безпеки при проведенні стрільб. Особливу увагу звертаємо на стрільбу із вогнепальної зброї. Тема: Удосконалння знань з будови автомата.Прийоми стрільби. Особливу увагу звертаємо на бойові властивості АК,правила прицілювання та ведення вогню.
Третій день занять.
Домедична підготовка.
Тема: Правила транспортування потерпілого.
Тема: Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу.
Після опрацювання даних тем виконуємо тестові завдання, відповіді до яких пересилаємо вчителю через Viber.
Для учнів 10-го класу (за програмою юнаків) Захист Вітчизни. Опрацьовуємо тему : Надання до медичної допомоги при кровотечах. Підручник тема 2 стр. 219-228. Дати відповіді на запитання на ст. 223 та ст. 228. Крім підручника для закріплення знань використовуємо інтернет-ресурси.
Для учнів 10-го класу. Основи цивільного захисту. Тема: Нормативно-правова база ЦЗ. Підручник (стр.180-182). Дати відповіді на запитання до даної теми на стр.182. До матеріалу який опрацьовувався раніше виконати тестові завдання які слід надіслати до 8 травня.виконують всі учні які проходять програму юнаків.
Приступаємо до дистанційного навчання з Початкової військової підготовки. Розділ - Основи військово-медичної підготовки. Опрацьовуємо теми: Поняття про реанімацію та переломи і вивихи. В зв’язку з відсутністю підручників використовуємо інтернет-ресурси . Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів:реанімація,агонія,клінічна смерть,забій,розтягнення,вивих,перелом(відритий,закритий).
Для учнів 9-х класів. Продовжуємо опрацьовувати використовуючи інтернет-ресурси тему: Поняття про надзвичайну ситуацію (НС) із розділу Основи цивільного захисту. Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів як: види НС (природного та техногенного характеру, соціальні та воєнні), стихійні лиха (пожежа, повені, зсуви, бурі, урагани, землетруси).
Приступаємо до дистанційного навчання з Початкової військової підготовки для учнів 8-х кл. Розділ Вогнева підготовка. Опрацьовуємо тему: Протипіхотні міни. В зв’язку з відсутністю підручників використовуємо інтернет-ресурси. Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів як: вибухова речовина,детонатор,фугасні,осколкові та осколко-фугасні міни,мінне поле.
Продовжуємо опрацьовувати тему використовуючи інтернет-ресурси: «Загальновійськовий бій та способи переміщення на полі бою». (початкова військова підготовка). Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів як: бій (оборонний, наступальний), удар, вогонь, маневр (охоплення, обхід, відхід), переповзання (на боці, по-пластунськи), перехід, перебігання.
Створити ілюстрацію до української народної казки "Лисиця та Журавель ".
Для своєї роботи використовуєте таблиці послідовності малювання.
5 клас. Етапи створення декоративного розпису. Виконати декоративну композицію за допомогою пензля. https://www.youtube.com/watch?v=wSuVwl6_psw&feature=youtu.be
Урок з образотворчого мистецтва. 5 клас. Ознайомлення з національними традиціями.
https://www.youtube.com/watch?v=VXh5uuaRiqI&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=tFfVcSHk6TQ&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=A7RhTp4PtZk&feature=youtu.be
Намалювати ілюстрацію до твору Т.Г.Шевченка " Садок вишневий біля хати". Для прикладу.
6 клас. Історична спадщина. Скіфська прикраса. https://www.youtube.com/watch?v=pKl64V1Uhbk&feature=youtu.be
6 клас. Ознайомлення з перлинами Західної України https://www.youtube.com/watch?v=k5tF8N4nL8Y
Урок з образотворчого мистецтва. 6 клас. Виготовлення квітів.
https://www.youtube.com/watch?v=5q4oDl6Qs48&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=metyT0tiF3Y&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=nVIZbkiVJD8&feature=youtu.be
Виконати проектування будинку використовуючи зміни лінії горизонту.
7 клас. Ландшафтний дизайн. Завдання: створення ескізу площадки відпочинку, скверика, клумби. https://www.youtube.com/watch?v=aApFfrkZwX4&feature=youtu.be
7 клас. "Дизайн". Значення дизайну в повсякденному житті. Завдання: створення вази з підручних матеріалів.
https://www.youtube.com/watch?v=fXQk1tFyTqs
https://www.youtube.com/watch?v=JC0QFPG3uRo
Урок з образотворчого мистецтва. 7 клас. Створення дизайну вітальної листівки своїми руками.
https://www.youtube.com/watch?v=0VCw8Fei-tg&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=QhKBxdH2YJ4&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=41j-0b4QkIo&feature=youtu.be
9-Б клас. Опрацювати тему 7. Біорізноманіття. Узагальнення теми 7. Біорізноманіття. В. У. Соболь. Біологія. 9 клас. Сторінки 228, 229.
Контроль знань з теми
7 клас. Опрацювати параграф 47-51 за підручником В. О. Соболь. Біологія. Лабораторне дослідження. Спостереження за поведінкою тварин. с. 206 (робочий зошит). Практична робота №7. Визначення форм поведінки тварин. Тестове завдання
Відповіді присилати ва вайбер 380977231124
10 клас. Біологія і екологія. Опрацювати параграф 36, 37, 38 за підручником Р. Шаламова "Біологія і екологія" 10 клас. Завдання на ст. 244.