• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дистанційне навчання

ДО УВАГИ УЧНІВ!!! ВІРОГІДНО У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ НАВАНТАЖЕННЯМ НА ПЛАТФОРМУ EDUKIT САЙТ ТРИБУХІВСЬКОЇ ШКОЛИ МОЖЕ ПРАЦЮВАТИ НЕКОРЕКТНО. ЯКЩО ВАМ НЕ ВДАЄТЬСЯ ЗАЙТИ НА САЙТ, АБО ЗАВАНТАЖИТИ ЗАВДАННЯ, ПЕРІОДИЧНО ЧАС ВІД ЧАСУ ПРОБУЙТЕ ЗАЙТИ ЗНОВУ.

Завдання для учнів Трибухівської ЗОШ I-III ст. для дистанційного навчання під час карантину. ОНОВЛЕНО!!! 22.05.2020р.

Завдання з фізики

Індивідуальне навчання

Завдання з географії

Завдання з математики (вчитель Демидюк Ю.В.) 5-А, 11 клас

Завдання з інформатики (вчитель Демидюк Ю.В.)

Завдання з математики та інформатики. Вчитель Крайник О. А.

Додаток 1. Творчий проект (шаблон).

Творчий проект (Трудове навчання)

Завдання з трудового навчання. Вчитель Атаманюк О.

Завдання з трудового навчання. Вчитель Курцеба О.

Музичне мистецтво 1-11 класи.

Індивідуальне навчання 5 клас. (Для Зарубайко А.)

Контрольна робота з української мови та літератури для 9 класу (вч. Нетреб'як Я.Я) завантажити

Контрольна робота з української мови для 5 класу (вч. Нетреб'як Я.Я) завантажити

Контрольна робота з української літератури для 5 класу (вч. Нетреб'як Я.Я.)

Дайте відповіді на питання:

1.У яких творах. Т. ШЕВЧЕНКО змальовував красу природи?

2 Написати, чи сподобалося вам твір П. Тичини,, Не бував ти у наших краях ''? Чим саме?

3.Яка тема оповідання,, Лось '' Євгена Гуцала?

4.Яка основна думка твору?

5.Опишіть героя твору, який вам найбільше сподобався і чим саме? (оповідання,, Лось '')

Виконувати за варіантами, як у класі. Відповіді відсилати мені на вайбер 0989519867 до кінця тижня.

Основи здоров'я

Завдання з основ здоров'я

Машталір П. С. Для учнів 11 класу

До уваги учнів 11-кл. У зв’язку із карантином, який охопив країну, опрацьовуємо дистанційно(теоретично) теми із Захисту Вітчизни які виносилися на навчально-польові збори(для учнів що проходили матеріал за програмою юнаків). Матеріал шукаємо в підручнику із Захисту Вітчизни та використовуємо інтернет- ресурси.

ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА.

Тема: Дії солдата в бою. Особливу увагу звертаємо на дії солдата в обороні,наступі,при веденні спостереження.

Тема: Озброєння та бойова техніка військового підрозділу(використовуємо інтернет-ресурс).

Другий день занять.

ВОГНЕВА ПІДГОТОВКА.

Тема: Основні заходи безпеки при проведенні стрільб. Особливу увагу звертаємо на стрільбу із вогнепальної зброї. Тема: Удосконалння знань з будови автомата.Прийоми стрільби. Особливу увагу звертаємо на бойові властивості АК,правила прицілювання та ведення вогню.

Третій день занять.

Домедична підготовка.

Тема: Правила транспортування потерпілого.

Тема: Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу.

Після опрацювання даних тем виконуємо тестові завдання, відповіді до яких пересилаємо вчителю через Viber.

Машталір П. С. Для учнів 10 класу

Для учнів 10-го класу (за програмою юнаків) Захист Вітчизни. Опрацьовуємо тему : Надання до медичної допомоги при кровотечах. Підручник тема 2 стр. 219-228. Дати відповіді на запитання на ст. 223 та ст. 228. Крім підручника для закріплення знань використовуємо інтернет-ресурси.

Для учнів 10-го класу. Основи цивільного захисту. Тема: Нормативно-правова база ЦЗ. Підручник (стр.180-182). Дати відповіді на запитання до даної теми на стр.182. До матеріалу який опрацьовувався раніше виконати тестові завдання які слід надіслати до 8 травня.виконують всі учні які проходять програму юнаків.

Машталір П. С. Для учнів 9-х класів

Приступаємо до дистанційного навчання з Початкової військової підготовки. Розділ - Основи військово-медичної підготовки. Опрацьовуємо теми: Поняття про реанімацію та переломи і вивихи. В зв’язку з відсутністю підручників використовуємо інтернет-ресурси . Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів:реанімація,агонія,клінічна смерть,забій,розтягнення,вивих,перелом(відритий,закритий).

Для учнів 9-х класів. Продовжуємо опрацьовувати використовуючи інтернет-ресурси тему: Поняття про надзвичайну ситуацію (НС) із розділу Основи цивільного захисту. Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів як: види НС (природного та техногенного характеру, соціальні та воєнні), стихійні лиха (пожежа, повені, зсуви, бурі, урагани, землетруси).

Машталір П. С. Для учнів 8-х класів

Приступаємо до дистанційного навчання з Початкової військової підготовки для учнів 8-х кл. Розділ Вогнева підготовка. Опрацьовуємо тему: Протипіхотні міни. В зв’язку з відсутністю підручників використовуємо інтернет-ресурси. Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів як: вибухова речовина,детонатор,фугасні,осколкові та осколко-фугасні міни,мінне поле.

Продовжуємо опрацьовувати тему використовуючи інтернет-ресурси: «Загальновійськовий бій та способи переміщення на полі бою». (початкова військова підготовка). Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів як: бій (оборонний, наступальний), удар, вогонь, маневр (охоплення, обхід, відхід), переповзання (на боці, по-пластунськи), перехід, перебігання.

Образотворче мистецтво

5 клас

Створити ілюстрацію до української народної казки "Лисиця та Журавель ".

/Files/images/зображення_viber_2020-05-05_09-39-03.jpg

/Files/images/зображення_viber_2020-05-05_09-39-21.jpg

Для своєї роботи використовуєте таблиці послідовності малювання.

5 клас. Етапи створення декоративного розпису. Виконати декоративну композицію за допомогою пензля. https://www.youtube.com/watch?v=wSuVwl6_psw&feature=youtu.be

Урок з образотворчого мистецтва. 5 клас. Ознайомлення з національними традиціями.

https://www.youtube.com/watch?v=VXh5uuaRiqI&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=tFfVcSHk6TQ&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=A7RhTp4PtZk&feature=youtu.be

6 клас

Намалювати ілюстрацію до твору Т.Г.Шевченка " Садок вишневий біля хати". Для прикладу.

/Files/images/зображення_viber_2020-05-05_09-42-33.jpg

6 клас. Історична спадщина. Скіфська прикраса. https://www.youtube.com/watch?v=pKl64V1Uhbk&feature=youtu.be

6 клас. Ознайомлення з перлинами Західної України https://www.youtube.com/watch?v=k5tF8N4nL8Y

Урок з образотворчого мистецтва. 6 клас. Виготовлення квітів.

https://www.youtube.com/watch?v=5q4oDl6Qs48&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=metyT0tiF3Y&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=nVIZbkiVJD8&feature=youtu.be

7 клас

Виконати проектування будинку використовуючи зміни лінії горизонту.

/Files/images/зображення_viber_2020-05-05_09-44-46.jpg

7 клас. Ландшафтний дизайн. Завдання: створення ескізу площадки відпочинку, скверика, клумби. https://www.youtube.com/watch?v=aApFfrkZwX4&feature=youtu.be

7 клас. "Дизайн". Значення дизайну в повсякденному житті. Завдання: створення вази з підручних матеріалів.

https://www.youtube.com/watch?v=fXQk1tFyTqs

https://www.youtube.com/watch?v=JC0QFPG3uRo

Урок з образотворчого мистецтва. 7 клас. Створення дизайну вітальної листівки своїми руками.

https://www.youtube.com/watch?v=0VCw8Fei-tg&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=QhKBxdH2YJ4&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=41j-0b4QkIo&feature=youtu.be

Завдання з біології


9-Б клас. Опрацювати тему 7. Біорізноманіття. Узагальнення теми 7. Біорізноманіття. В. У. Соболь. Біологія. 9 клас. Сторінки 228, 229.

Контроль знань з теми

/Files/images/КР Біологія 9 клас.png

7 клас. Опрацювати параграф 47-51 за підручником В. О. Соболь. Біологія. Лабораторне дослідження. Спостереження за поведінкою тварин. с. 206 (робочий зошит). Практична робота №7. Визначення форм поведінки тварин. Тестове завдання

/Files/images/Поведінка тварин.png

Відповіді присилати ва вайбер 380977231124

10 клас. Біологія і екологія. Опрацювати параграф 36, 37, 38 за підручником Р. Шаламова "Біологія і екологія" 10 клас. Завдання на ст. 244.

Завдання також можна завантажити за посиланням

https://trb-school.blogspot.com/p/blog-page_64.html
Кiлькiсть переглядiв: 1446

Коментарi