2020-01-15
Ця методика передбачає, що учні самі об’єднуються в команди, самі шукають рішення, самі обирають, як презентувати, і, врешті, самі це роблять. Учитель лише придумує непросте запитання і фасилітує процес.
Учні 5-Б класу отримали від вчителя запитання «Що було би з людством, якби ми не святкували Різдво?». Для відповіді на таке запитання дітям потрібно було провести міні-дослідження.
На початку учні були розгубленими, почувши: “А тепер самі об’єднайтеся в команди. Зараз я поставлю вам непросте запитання, і вам треба буде пошукати відповідь”.
Та в процесі дослідження діти презентували досить цікаві висновки: «Було би сумно…», «Люди би не приїжджали з-за кордону», «Це не по-християнськи», «Якби Спаситель не прийшов у світ, ми б не мали надії на спасіння».
Основна ідея використання методики СООП - розвиток у дітей м’яких навичок (soft skills) – таких, як уміння самоорганізовуватись, брати на себе відповідальність, співпрацювати з іншими і використовувати інтернет для пошуку потрібної інформації.