Реєстрація дітей у 1 клас. Інструкція для батьків!

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

Про харчування

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

  1. Будьте для Ваших дітей прикладом у всьому.
  2. Зробіть для своїх дітей куток для занять. Коли учень готує уроки, не відривайте його на сторонні справи.
  3. Вчіть дітей бути у всьому бережливими.
  4. Частіше бувайте у школі, радьтеся з вчителями з питань виховання дітей, допомагайте вчителям краще вивчити Ваших дітей.
  5. Не кажіть нічого поганого про школу, вчителів, прищеплюйте дітям любов і повагу до школи.
  6. Слідкуйте за чистотою і охайністю дитини, за акуратним утриманням підручників, одягу. Чистота і акуратність дисциплінує дітей.
  7. Дотримуйтесь режиму дня. Слідкуйте, щоб дитина не перевтомлювалась.
  8. Виховуйте у дітей вміння вести себе скромно і пристойно як вдома, так і на вулиці, в школі, в громадських місцях.
  9. Виховуйте у дітей повагу до старших і молодших.
  10. Не використовуйте фізичне покарання до дітей, спокійно поясніть їм неправильність їх вчинків.
  11. Не дозволяйте дітям самовільно витрачати гроші, вимагайте від них звіту.
  12. Заохочуйте в дітей інтерес до книги, природи, туризму, спорту.
  13. Привчайте дітей виконувати посильну фізичну роботу.
  14. Знайте з ким дружать Ваші діти, як вони поводять себе.
  15. Пам’ятайте, що виховання дітей – головний обов’язок батьків.
  16. Пам’ятайте, що тільки у тісному співробітництві зі школою, можливо успішно вирішити питання виховання громадянина України.

ШАНОВНИЙ БАТЬКУ, ПАМ’ЯТАЙ!

У дітей, які не знають, що їм робити в час дозвілля, псуються і голова, і серцеві моральність. Допоможи своїй дитині вибрати корисне заняття.

«Не суди про дитину по знаннях, суди про нього по його старанності, моральних якостях, звертайся не тільки до нього, а перш за все, до серця дитини. Вчи дитину людяності, тоді він полюбить працю, навчиться бути старанним і буде краще вчитись, тому що старання загострює розум».

«Не можна зводити духовний світ дитини тільки до навчання. Якщо ми будемо прагнути до того, щоб все життя дитини було зайняте уроками, життя його стане нестерпним. Він повинен бути не тільки школярем, але перш за все людиною з багатогранними інтересами, потребами, прагненнями».

Сухомлинський В. О.

Турбуйся про те, щоб дитяче серце не стало грубим, злим, холодним, байдужим і жорстоким в результаті «виховання».

Пам’ятай, батьку? Фізичне покарання – це показник не тільки Вашої слабості, розгубленості, безсилля, але і педагогічного безкультур’я. Ремінь і тумак вбивають в дитячому серці витонченість і чутливість, розбещують людину, одурманюють її отрутою брехні. Не ставте Вашу дитину в становище, коли вона змушена оборонятися брехнею! Говоріть з дитиною так, щоб не залишалось ніякого сумніву в тому, що Ви керуєтесь турботою і тривогою за неї, а не бажанням відмахнутися, образити.

Будьте до кінця навіть в дрібницях правдивими і чесними із своїми дітьми. Незначну домішку брехливості, штучності дуже чітко помічають діти.

Не забувайте поділитися із своїми дітьми удачами і невдачами на виробництві, і вони будуть відкривати Вам свої таємниці, будуть чекати Вашої поради, підтримки.

Навчіть Вашого сина чи доньку вважати, що іграшковий автомобіль з поламаним колесом, ведмідь із відірваною лапою страждають від болі так само, як поранена птиця – це народжує у дитини чуйність і добре серце.

Пам’ятай, батьку? Вашу дитину виховує кожна хвилина життя, і кожний куточок землі, кожний Ваш крок, слово, справа, з якими його особистість стикається ніби випадково, мимохідь

Враховуйте основні методи виховання: переконання, вправи, стимулювання. Не забувайте підвищувати свою педагогічну майстерність виховання, читайте статті і твори про виховання дітей.

Результат пошуку зображень за запитом "1 клас"

ЯК НАВЧИТИ ДИТИНУ УСПІШНО ВИКОНУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Як допомогти дитині не просто виконувати сьогоднішнє домашнє завдання, але й навчити її обходитися без нашої допомоги? Комусь з дітей вистачить тиждень – другий, комусь – декілька місяців або ще більше. Але у будь-якому випадку в цьому процесі буде декілька етапів.

Перший етап – ви якомога більше завдань виконуєте разом із дитиною. Прагнете зрозуміти, яких знань, навичок їй не вистачає, з’ясувати, чи немає у неї неправильних способів виконання, звичок у роботі. Допомагаєте позбутися недоліків і неправильних способів дії.

Другий етап. Частину роботи дитина виконує сама. Але ви повинні бути впевнені, що з цією частиною роботи вона впорається. Швидше за все, спочатку це буде дуже невелика частина, але дитині необхідно відчуття успіху. Оцініть з нею результат. Після кожної самостійної й успішно виконаної частини ставте який-небудь значок, наприклад знак оклику або задоволене личко. Через якийсь час ви разом з дитиною переконаєтесь, що правильно зроблена частина збільшується щодня. У разі невдачі спокійно розберіться, що є перешкодою. Навчіть дитину звертатися по допомогу у разі виникнення конкретних питань. Головним на цьому етапі має бути усвідомлення дитиною, що вона може працювати самостійно і впоратися зі своїми труднощами.

Третій етап. Поступово самостійна робота розширюється до того, що дитина сама виконує всі уроки. Ваша підтримка на цьому етапі швидше психологічна. Ви знаходитесь неподалік, займаєтесь своїми справами. Але готові прийти на допомогу, якщо знадобиться. Перевіряєте зроблене. Сенс цього етапу у тому, аби дитина переконалася, що вона вже дуже багато може зробити сама, але ви завжди її підтримаєте.

Четвертий етап. Дитина працює самостійно. Вона вже знає, скільки часу піде на те або інше завдання, і контролює себе за допомогою годинника, звичайного або пісочного. Ви в цей час можете бути відсутні удома або знаходитися в іншій кімнаті. Сенс цього етапу у тому, що дитина прагне подолати всі труднощі сама. Відкладати до вашої появи можна тільки найважче. Ви перевіряєте зроблене. Це необхідно, поки остаточно не виробиться навичка самостійної роботи.

Ви вважаєте, що такий підхід займе у вас багато часу і сил? А хіба менше часу і емоцій ми витрачаємо на безплідну боротьбу ( «щоб сів, щоб почав, щоб не відволікався…»)? На надолужування упущеного по ночах перед контрольною? Чого ж тоді вимагати від дитини, якщо ми самі не можемо організувати, спланувати свою допомогу їй?

Для батьків першокласників про Нову українську школу

Кiлькiсть переглядiв: 802

Коментарi